søndag 31. januar 2010

Gizmo oppdatering

Jeg blir bare mer og mer forelsket i denne lille saken. Han er så menneskelig og god så det er nesten vanskelig å være streng med han ( men det er jeg...). Jeg har meldt han på til konkurransen " NOrges Peneste Hund" , så nå får vi se hvordan det går :)
Han har nå fått 12 ukersvaksinen sin, går fint i bånd og gjør fra seg ute. Han er ensten stueren, men har noen glipper av og til dersom ejg ikke ser at han står ved døren. Han tisset inne torsdag kveld, men etter det har han gjort alt ute , yei!

Ellers er det jo bare skryt da...
Veier 1650 g , er frisk og rask, "stenene" hans er nede, men de var vist veldig små.. ( jeg kan ikke se de..) og lynnet hans er fantastisk ( sitat veterinær). Så jeg er lykkelig!

I dag fikk han leverpostei og det var skikkelig julaften. Nå vet jeg hva han kan bestikkes med om det skulle være noe. Utover det har han kun smakt tørrfor ,  frukt og grønnsaker og alt er like stas ( ! )



Hm... en kjempestor vannskål, med varmt vann...

Hm.. så stor at jeg kan stå og drikke i den... Tre sekunder etterpå var Gizmo på andre siden av baderommet...



Her er Gizmo intetanende om at den søte damen med godbiten skulle stikke den ekle nålen i nakken hans....


Au-au-au-au-au



Heldigvis fikk vi besøk av en snerten "jente" og en skjønn gutt som gjorde at all skrekken slapp etterhvert

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten