lørdag 16. januar 2010

Treningsklær og mote

 Når man lever av å bevege seg er det utrolig viktig med riktig sko og riktig klær.
Jeg har erfart hva det il si å bruke feil sko og det er heller ikke særlig allright med feil klær heller.
Her kommer noen av mine favoritter...

Innendørstrening : 
Aerobic - Nike og Sefa. Jeg er ikke fan av microfiber... Jeg liker å ha kroppsnære gensere som føles behagelig og som ikke kryper. Både NIke og Sefa benytter gode bomullstoffer som varer lenge.

Samme med Sports-bh. Sefa har lenge vært min favoritt og pr dag dato er det kun sefa og champion som har fått være innerst på kroppen når jeg trener.


Kløvertoppen til Sefa  er genial for oss som har litt å bære på ;) Brede stropper og materiale som virkelig holder ting på plass. Man får ikke gnagende groper på skuldrene noe som er et stort pluss! Jeg har en kløvertopp som ar holdt i ti år.. den er kastet nå, men det er søren meg god kvalitet!
 Norskprodusert er søren meg bra! http://www.sefa.no

Åpne bilde i nytt vindu..
Denne NIke Modellen heter " Nike Women Obsessed" og fungerer genialt til både dance og aerobic. Bomullen  er av type " Dry -Fit " og er en av mne mest behagelige plagg. Digger strikken i livet, men det henger vel igjen fra gode gamle dager da jeg brukte tilsvarende til styrke fra " Better Bodies"

Av sko varierer jeg mellom Reebok , NIke, og Puma. Jeg bruker sjelden samme sko mer enn to timer om gangen.





Danseklær

 Til Dance, Hot-Street o.l er jeg avhengig av singletter, men gjerne lag på lag og div "stæsj" samt Wide pants. Her er det egentlig bare å slenge på seg det mest behagelige så man får beveget seg i alle plan. Skoene er viktig og jeg brukker enten de nyeste NIke dance boots eller mine fantastiske Block sko Espen kjøpte til meg til jul. De er overlegne!

Utendørstrening.


Her kommer det helt ann på vær og vind, men på denne tiden og høsten sverger jeg til Ullvang, Bavac og Swix. PÅ våren og sommeren er det mest Bavac jeg bruker. Anbefaler  ikke billige varianter av vinterklær til trening da det bare blir å kjøpe nytt hvert år. Jeg hater å fryse og er derfor Ulvang "freek" blitt. Helt fra topp til tå :) Lønner seg å kjøpe norskproduserte klær tilpasset det norske klimaet mener nå jeg da.
Produktbilde
Jeg har denne modellen i fler farger og er sååå fornøyd !


Denne jakken er jeg super fornøyd med. Min er i omvendte farger og skremmer derfor alle de store skumle Canada Gjessene rundt Østensjøvannet når jeg trener ;)

http://www.swix.no 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten