fredag 9. juli 2010

Boot Camp Love

Jeg elsker Boot Camp! 
Jeg har holdt på siden 2007 med dette og har gjort boot camp gratis, mot betaling, med barn, med par, med barnevogn, ja på alle mulige steder og med alle typer slags folk.
Vi var to stk som startet opp samme år og etter dette har det poppet opp boot camps overalt.
MEn jeg mener fortsatt at det er noe mer spesielt med Studio Step Up`s boot camp og MOmmy & Me boot campen.. Det er at vi involverer oss kanskje noe mer i deltakernes liv og bakgrunn og genuint går inn for at alle får gode resultater ( det gjør konkurrentene også.. ), men ikke for enhver pris. Vi er supernøye på teknikker og ber folk gi seg om vi ser at det går ut over
Noen tror vel at jeg spør endel spm fordi jeg er skravlete og nysgjerrig, men jeg mener at selve treningen man får på en boot camp bare er en brøkdel av jobben mot det målet man har.
Jo mer jeg vet om en deltaker, jop mer vet jeg hvor hardt jeg kan presse, hva jeg kan presse med og hvor også grensen går hos hver enkelt.
Jeg beundrer folk som møter opp og særlig pga alle de forskjellige typene som kommer. Leste en artikkel i "Shape Up" fra en Boot Camp og der så alle perfekte ut! Hm.. skummelt... det vet jeg hadde skremt mange til å starte på Boot Camp. Navnet på treningsformen i seg selv høres jo skummel ut om ikke alle ser picture perfect ut når man kommer i tillegg...
Jeg er såååå glad for at vi har store, små, lange, korte , tykke, tynne på våre kurs med herlig humor og masse guts- Alle bakker hverandre og det hyggelige miljøet sørger for at man vil komme tilbake. Så jeg tror absolutt ikke instruktørene skal ha all ære for at man kommer i form med Boot Camp på Step Up, men deltakerne- DERE ER SÅ UTROLIG HERLIGE!!
Siste ukene har jeg fått flere nye med , menn og kvinner og det er så godt : )
Digger når barna flyr rundt , himmelen er over oss og bakken foran oss.
JEg får masse energi av utetrening og ikke minst av å ha folk som er blide når de kommer og blide når de går ( og entanke mer bustete og svette...).
Nå skal jeg planlegge lørdagens økt etterfulgt av en tur med Gizmo... God Natt til alle samme :))

2 kommentarer:

Marianne Valen sa...

Hei Marie! Takk igjen for at du har fått meg i så fin form..Jeg SAVNER virkelig treningene dine..veldig sosialt. Har dessverre ikke fått trent så mye som jeg skulle ønsket etter at jeg sluttet på Mummy & Me treningen..Har vært en del sykdom her hos oss for store og små..Også er vi jo midt i flytting nå om dagen. Flytter jo til Nesodden neste helg..Så alt står litt på hodet her om dagen kan man si. Men jeg håper at jeg kan ta opp treningen når jeg har flyttet og kommet litt i orden på Nesodden. Har allerede snakket med en venninne om å trene sammen, så dette skal jeg få til..Prøver i hvert fall å være flink med hva jeg spiser, men merker jo at kroppen forfaller :( Og det liker jeg IKKE..Har du forresten satt opp høstprogrammet? Vil jo prøve å være med på disse fredagstreningene til høsten.SÅ håper vi sees igjen om ikke så alt for lenge. Takk igjen for alt.. DU er bare SUPER! Klem Marianne

Marie sa...

Så hyggelig at du titter innom bloggen Marianne!
Ja, jeg skjønner det er rart å trene så intensivt i ti uker for plutselig å ikke være en del av det igjen, men som du selv sier- du er snart i gang igjen. Utrolig moro at du vil være med på fredagstreningene- de er jo bare best! Jeg er ikke helt ferdig med dagplanen, men sender en mail straks den er ferdig :)
Ellers ha riktig lykke til med flytting inn i nytt hus!
Spennende!
Good SOmmerklem fra Marie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten