tirsdag 13. juli 2010

Til dere som trener med vogn- stor barnevogntest er utført!

Photo: Nordstrands blad - oktober 2009 www.mommyandme.no

Tre-fire dager i uken er jeg ute med mine "mommyer". Jeg elsker den delen av jobben der vi er ute i frisk luft og virkelig får fra nytte av den tiden vi har sammen og skal trene. Det er klart trening ute som ermin største lidenskap om dagen, men det er vel fordi jeg ser de flotte resultatene det gir.
MEN, det er med trening ute som med alt annet- er ikke utstyret i orden kan det gå riktig så galt... Og treningsutstyret ute er en barnevogn med noe meget dyrebart oppi så her kan vi ikke tillate at det skjer noe galt..
Flere av kundene mine har trent i stykker vognene sine og noen har også vogner uten demping slik at det kan gå hardt utover barna. Booga Boo er vel den som har røket flest ganger...


Her er testen som nylig er utført- Det er trehjulinger testen omfatter, helt klart den type vogn jeg anbefaler til trening, men selvølgelig ikke de med dårlig demping og med "veltepettersyndrom".


http://www.nrk.no/programmer/tv/fbi/1.7076342
Her er noen av de viktigste resultatene

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten