onsdag 11. august 2010

Sexy og dampende- Passer meg perfekt en gang i uka!

16 kvinner, 16 stoler, sexy musikk, høye støvletter og dugg på ruta!! My-oh-my ... Årets utdrikkingslag, venninnefest eller strippeshow ?? NOPE! Det er Hot Street / Tease Dance , den kuleste treningsformen jeg vet om der hemninger legges igjen hjemme og stilettene taes på de siste gangene vi møtes i studio.
Jeg jobber som seriøs pt, danselærer for barne/ungdomsdans, er engasjert mamma, kjærste,datter, tante, husmor, student  + + + + Den typiske familiekvinnen ( litt i overkant aktiv kanskje..)  som  gjør alt for familien og som  gir 190% på jobben. Det gjelder vel stort sett alle familiekvinner i dag.  Da er det så digg å kunne hive seg ut på gulvet og bevege seg sensuelt og forførende til den hensikt å ha det gøy og bare tenke på seg selv !! Moro er det, men herregud så bra trening det er for kroppen!  Kroppen har så utrolig godt av å bevege se på den måten og ikke minst godt for sjelen.... Tre fluer i ett smekk : ) Gleder meg bare mer og mer når jeg skriver nå.
ALLE kvinner, mammaer, svigerdøtre , døttre , yrkeskvinner og studenter har behov for å gjøre noe som er moro og som frigjør litt endorfiner og gjør en glad. VI FORTJENER Å GJØRE NOE SOM ER MORO OG BARE FOR Å PLEIE OSS SELV. Noen fester, drar på byen,  dansketurer, tar spabehandlinger  og har det moro på den måten-dette er min måte å ha det moro på. Det forbrenner fett, gjør deg smidig og  ikke minst glad! Har man en mann i huset så kan jeg vel nesten garanterer at han blir glad han også ; )  Dette er musikken vi skal bruke på neste koreografi. NIce ?


Inspirasjonen til konseptet er hentet fra hotte dampende musikkvideor, burlesque, lapdance og jazz, men på et enkelt nivå som hvem som helst kan klare. Det er det som er så kult-  Jeg har med kvinner, jenter og mødre i alle aldre og fasonger ( fra 20 år og opp ) og som ofte aldri har danset før.  Ingen menn eller barn i nærheten når dette foregår.  FANTASTISK! GLEDER MEG SÅÅÅÅ MYE TIL OPPSTART IGJEN !
Denne venter jeg bare skal slippes slik at vi kan bruke den som koreografi nr to på kurset!                       


Her er tidligere sanger jeg har laget koreografier til. FÅr ikke lov av damene  å legge ut videoene våre her og det er helt greit.. Alle trenger ikke vite hva vi driver med hver tirsdag kveld heller......Dette var og er min soleklare favoritt koreografimessig. Låta er dampende og det dirrer i veggenen når man har bra nok volum.. LOVE IT!


Dette er deltakerne på timen sin favoritt. Kanskje fordi det var den første vi gjorde ?! 


2 kommentarer:

Anonym sa...

INGENTING slår Hot Street timene dine Marie, og jeg gleder meg som en unge til vi begynner på igjen! Klem -S-

Marie sa...

Det var skikkelig huggelig sagt søte deg! Bare å spre linken, det er fortsatt noen plasser igjen : )
Denne runden blir ekstra hot og ekstra kul- mener jeg da hehe..
Klem M

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten