onsdag 29. september 2010

Nok en ekkel grunn til å ikke spise hvitt brød eller ferdigblandet müsli!

Jeg har skrevet litt om ekle ting man finner i mat tidligere- Bare for noen dager siden var det en videosnutt på VG sine sider om en mann som fant masse biller og larver kravlende rundt i sin " AXA` god dag".Utrolig  at det går ann. Det var i to av pakkene han hadde kjøpt- AXA unnskyldte med at det ikke var de, men de som hadde pakket müsliblandingen i plast som stod for dette- Hvem bryr seg- det er biller i maten jo!! Benytter man seg av eksterne "pakkere" så må jo disse gjøre en bra jobb. Jeg spiser aldri ferdigblandinger, jeg lager min egen,  men må si at jeg holder meg til hjemmelaget juice til frokost i disse dager... Får ikke billene helt ut av hodet... Må bare føye til at han fikk et års forbruk av den samme frokostblandingen som plaster på såret. Hva ?!! Selv om han skal gi det bort til familie og venner er det mat som kun passer som pynt på trappen til Halloween spør du meg.
Så var det stakkaren i Oxforshire i England som skulle smøre loffen sin (!) og oppdaget at det satt fast en hel mus i flere av skivene. NASTY! Stakkars mus..  Bak brød hjemme uten hvete så er du sikret at det ikke sitter fast små firbente venner med følehorn i skorpa.. Sunnere er det også! Kos deg med kveldsmaten!! Marie : )
ikke sitter fast Mus

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten