onsdag 29. desember 2010

Hun har gått amok med julematen!

Ja, nå gnir vel paparaziene seg i hendene over at Paris Hilton har kost seg litt i jula. Stakkars menneske. Hun ser flott ut, men sladderspaltene får det til å virke som hun er sykelig overvektig. Hun ser da virkelig bedre ut nå! MEN, så var det dette med å være så tynn som disse spaltene mener hun egentlig bør være da.. en ting er å være naturlig tynn, en annen ting er å holde seg tynn ved hjelp av for lite mat og for mye festing. Det er mange som trener bra, men også  mange som trener bra og fortsatt er usunne. Å være tynn betyr IKKE at man automatisk er sunn. Jeg er nesten sikker på at  Paris Hilton nå er sunnere enn på lenge. MEN uansett, tynn eller tykk, liten eller stor- en kropp bør bestå av litt fast "fisk" og en god porsjon muskler. Ikke nødvendigvis muskler som synes, men som er såpass sterke at holdningen er bra, man holder belastningslidelser unna og er sterk nok til å klare fysiske utfordrninger uten å få ryggvondt etc. Dvs at det er flott at man får former ( hurra for former ), men man bør holde seg stram og sterk samtidig. Nå blir det spennende å se om Paris Hilton går totalt av skaftet og slanker seg altfor tynn eller om hun kaster seg på trenden der muskler skal synes og jentene se sterke og sunne ut. Vi får se, vi for se- jeg heier på det siste.
    Endelig sier nå jeg da! Jeg tar av meg hatten for at hun endelig har fått litt former og jenter som ser opp til henne nå kanskje kan spise litt mer de også :)
Bilde : seher.no

http://www.seher.no/859147/paris-hilton-har-lagt-paa-seg

2 kommentarer:

Chassi sa...

Oida. Stakkars Paris. Du har helt rett, etter dette oppslaget blir det enten sinnsyk slanking eller forhåpentligvis en mer muskuløs jentekropp. Well said. :)

Marie sa...

Eller sinnsyk festing- det skal hjelpe det og har jeg lest i se og hør ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten