lørdag 30. april 2011

Mitt nye kontor!

Sitter på ukens kontor bare et par utfallslengder unna bassenget der tulipanene er byttet ut med palmer, arbeidsanntrekket er bikini, det er helt stille i hagen ( jada..egen hage må man ha ), stjerneklart, varmt og eksotisk. 20 damer skal gjøres bikiniklare og jeg kan ikke vente med å starte morgendagens første treningsøkt ved stranden - LOVE IT!

Sitter og jobber med foredrag jeg skal holde i morgen
og må vel innrømme at dette  gir en helt spesiell arbeidsro.
Og hvis det er noe jeg kan hjelpe deg med  finner du meg her i morgen !
Ikke værste arbeidsplassen man kan det ?! 

4 kommentarer:

Anonym sa...

ja ja ja ja!!! Klem Anette

Siv Karin sa...

Høyrest bra ut!! Kos deg med campen, håpar lufta er frisk og utan flygande grøngule objekt... Vi har hatt ei fin trening med Anette i dag:-) Klem!

Marie sa...

Bre vent Anette- Skal ta med kameraet mitt i morgen og vise litt mer av dekorasjonene i mitt nye "studio" hehe.

Takk Siv Karin - godt å høre at dere har fått en skikkelig uteøkt i dag. De grønngule objektene er så langt ikke observert, men en liten brun tass med stor hale har alt besøkt meg og delt noen cashewnøtter med meg..
Stor kem fra M

Beate sa...

Ææææsssjjj.. Ser ikke deilig ut i det hele tatt.. *grønn av misunnelse*

Nyt varmen og kos deg meg masse..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten