søndag 20. november 2011

Surprise Baby-Shower For Knøttet I Magen Min!!

Å "lure" Marie er ikke lett - Det måtte involveres en mor, en stk kommende ektemann, noen kollegaer og en gjeng herlige venner for å virkelig få det til! Og søren de fikk det til også !! 


Kort fortalt, trodde jeg skulle på pepperkakebaking med Stjerna hos min gode vennine Anette..Når jeg kom inn gangen hennes klarte jeg galant å overse et dusin vesker og jakker ( sånt merker du ikke når du er 32 uker på vei med baby) mens jeg skravler i vei.  Styrter fort inn i stua for å Se Stjerna som jeg ikke har sette siden i går og der var det særdeles lite pepperkakedeig og julestemning, men masse venner blandt masse rosa stæsj, mat og gaver!! SERIØST!! ?? Jeg mistet vist nøklene mine i bakken når de ropte  ut haha. Michelle - tantebarnet mitt fra Fredrikstad var kommet helt fra Varteig i Østfold og venner jeg ikke har sett på mange-mange månder stod på rekke og rad. WOW!  Må bare rette en takk til verdens beste venn Anette som har gjort dette bak ryggen min om man kan si det. RØRT!!  Ingen fest uten bilder - må bare si TUUSEN takk for en utrolig hyggelig stund, mat, kaker og ikke minst gaver. LOVE!!
Noen av de flotte gavene jeg fikk.
 Ann Merete er helt rå til å hekle og har laget kosedyret i midten. Nydelig ? 
Litt av klærne vi fikk av Anette, Linn og Kitty.
Fikk masse mer, men er så trøtt nå så får legge ut noen fler bilder i morgen. Sengen kaller- ikke vant til å være sosial og være sent oppe etter at jeg har lånt bort kroppen til "Knøttet".

GOD NATT : )

2 kommentarer:

Karianne sa...

Så koslig, Marie :) å velfortjent :)

Marie sa...

Tusen takk : ) Setter utrolig pris på det. Som å våkne 1. juledag i dag!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten