torsdag 20. juni 2013

Treningsvogn for norskt terreng!

Digger løpevognen min fra TFK ( trend for kids). Den er i utgangspunktet tysk, men skulle tro de har vært i Norge når de designet den. 
Den har alt fra god plass under til genialt myggnett/ kattenett som sitter fast og er en skikkelig god sovevogn.  Store 16" hjul, bra justeringsmuligheter både for de som sitter i vognen og den som går/løper bak gjør at den passer perfekt til løping, bootcamp og vanlig turgåing. Ingen tror det, men jeg får plass til denne vognen i min lille Peugot 206! Og ds trenger jeg ikke demontere den heller. Jeg kommer frem overalt med vogna mi, i skauen og over snøfonner. Barnas hus har bl.a vognen så skal du ha barn og vil ha en rå treningsvogn så sjekk den ut da vel.
 Den er veldig tøff å se på og tåler en 'trøkk' så  du skjønner at det er mannfolk som hat konstruert den. Og det er bra for ikke alle gutta som liker å gå ute med rosa city-vogner :) Ddtte blir den 'gadgetten' gutta kan burde enda mer med da den ikke ligger i en lomme,men synes godt overalt :)) 
Lurer du på andre treningsvogner så har jeg erfaring med de fleste ;) 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten