tirsdag 24. februar 2009

Studio Step Up




Da er jeg tilbake for å si hei til min egen blogg... Ikke den mest besøkte, men den jeg føler at jeg kan skrive litt og få tømt meg litt for irritasjon, selvskryt og sladder ;)
Facebook er mer en 100% sladder kanal, mens her kan jeg komme med litt mer utfyllende ting.
Jeg er kanskje ikke den som er mest politisk aktiv, men når det kommer til helse og livsstil er jeg vel noe mer enn overaktiv. Derfor har eg også startet mitt eget PT og Dansestudio på Lambertseter, noe som er det beste valget jeg har tatt i hele mitt liv. Med fantastisk støtte fra venner og kjærste har jeg da startet opp " midt" i Lambertseterkrysset.
Mulig jeg har hoppet i det med litt for høye tanker, men forløpig er det mange som nå deltar på dans og pt hele uken. LOVE IT!!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten