onsdag 8. april 2009

Hva skulle man gjort uten gode venner!

Jeg vil dedikere dette innlegget til de menneskene som har stilt opp for meg etter at "eventyret"  Mommy &amp Me; i 2007 startet og deretter  for  Studio Step Up i 2009.

Jeg har virkelig noen gode venner som har gjort det de kan for at jeg skulle kunne bli klar til oppstart i studioet mitt.  Dette er ikke venners ansvar og jeg har følt meg litt "slem " som har tatt i mot hjelp, derfor denne lille hilsenen.

Spesiellt vil jeg takke Kristine, Anette, Harald, Svein Øyvin, Bjørn Erik , Samina og ikke minst Espen!
Det er ikke bare bare å være sammen en som brenner for å hjelpe alle andre med kosthold, trening og motivasjon samtidig som det skal pusses opp, organiserers og driftes på studio og i hjem. Takk for at du holder ut med meg Espen  og at du sørger for at helten får sin mat og drikke ;)

Takk for at dere alle  har stilt opp med malekoster, godt humør og ikke minst en skulder å lene seg på når det hele kanskje ble litt mye i en allerede hektisk hverdag!

Det er mange andre som også har gjort alt dette mulig - Beate, takk for alltid positive vibber og ikke minst innsatsen i pilotgruppen til Mommy & Me, Pappa for at du ALLTID tror på det jeg gjør og gir meg den dosen av kjærlighet slik at jeg glemmer hvor sliten jeg er, takk Samina for at du svingte malekosten med meg en kald vinterkveld og helt til slutt takk Stella!!
Tusen takk min skjønne jente for at du er så tålmodig med alt Mamma gjør. Du er min lille motivasjon og inspirasjon. Jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg. TAkk for at du er med mamma på jobb og sprer glede hver dag selv om det kan være litt tøft å dele Mamma med så mange andre barn.  Vakre stjerna mi :)

Siste finninsh dagen før Studioet åpnet. Stella svingte seg rundt med bøtte, klut og vann og vasket gulv for Mamma. Litt tid til å stå på "skøyter" ble det også, lettere innspirert av Pippi.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten