lørdag 9. januar 2010

Nap Sac


Da vi var og handlet inn litt vinterklær til Gizmo i dag plukket han seg ut en liten sovepose. Det var ikke snakk om å dra uten den. Fortalte den hyggelige damen at det måtte nok bli et kjøp gjort en annen gang da jeg har litt annet å bruke penger på nå før sesongen starter mandag... MEn nei da, han sovnet like greit oppi der og krøp laaangt inn i enden av "koseposen".. Så der endte jeg opp med å forlate butikken med en stk sovende hund i "kosepose" på vei ut fem minutter senere... Sån kan det gå! MEN, jeg anbefaler denne på det varmeste, bokstavelig talt. det er kaldt for de små og de trenger litt ekstra kos nå i kulda de også. Varmt mykt materiale og den kan brukes som pledd, sovepose eller som et trygt lite hjemmested når man vil trekke litt bort fra maset til "matmor". 8 åringen i huset her ble sur for at vi ikke hadde kjøpt en til henne også ;)
Her har Gizmo akuratt oppdaget det lille "hiet " i butikken .

1 kommentar:

dg_gd sa...

jeg kan tenke meg at han koser seg i soveposen sin! ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten