fredag 8. januar 2010

Pet Shop Girls

Ja da har vi handlet inn litt klær i den flotte butikken i Sagveien 24. Jeg forelsket meg i alt som var der og ikke eieren forelsket seg i Gizmo. Hun ville gjerne bruke han som modell da han vistnok var en usedvanlig flott hund. Hun bemerket også hans lynne og rolige vesen. At han skal bli modell er jo en stor ære hehe. Her er et bilde av noen flotte halsbånd. NEste gang jeg er der skal jeg ta et " stemingsbilde" derifra. De har også hundekafe i helgene noe Stella og Jeg skal benytte oss av når det blir litt mildere ute.




Her er noen av klærne Gizmo har fått. Dette er rett og slett fordi han nekter å gjøre fra seg ute uten klær og han har vokst ut av det vi kjøpte for to uker siden..
 

Også kunne jeg ikke dy meg.. Ikke så varm, men fin når det er skarp vårluft..
Merket er Pariero og modellen Crown i Camo farge.



Yes... Dette var skikkelig reklame, men er det ikke det en blogg er til for da? Å støtte de man møter på sin vei og spesielt når man møter kvinnelige gründere som virkelig brenner for det de gjørog har upåklagelig sortiment og kundebehandling!

1 kommentar:

dg_gd sa...

Jeg har vært der en gang før, men da var det sommer! Kjempe koselig, ja. Så kult at han blir modellen! Si ifra når du har noe bilde av ham! Klem fra Denise, Arnold og Fiesta ;o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten