søndag 4. april 2010

Doggie Couture Shop

Etter vi fikk Gizmo i hus har jeg vært ute etter en nettside med alt til hund. Er veldig fornøyd med " Pet Shop Girls" , men denne siden fra USA dekker et enda større sortiment enn den koselige butikken i Oslo.
Har funnet den råeste "baggen" til Gizmo ( se bildet ) og venter bare i spenning på at den skal dette ned i postkassen min... Har hatt kontakt med de på mail og FB og de leverer rskt til Norge.
Om jeg hadde hatt mulighet, plass, råd osv vet jeg hva jeg skulle skjmt bort lille nurket vår med. Enjoy : 


HUNDEHUS - Lages på bestilling og etter eiers ønske.




Denne er genial for de som har flere småtasser i huset.  
Metropolitan Pet Bunk Bed - For Dogs or Cats
Men denne er vel mere min smak...





                                                               Green Bones Bed




Denne vesken har jeg ønsket meg i bursdagsgave ( Eller Gizmo har ønsket meg en slik hehe )

Det er en håndlaget KH Schieser bæreveske som er genial på vinteren nå de misnte ikke orker å gå eller du må i butikken ( strengt fy-fy å sette småtasser utenfor butikken! ) Digger den i hvit og brun!





De har også klær og utstyr til hunder fra kjente designere. 

                       


Så nå vet du hvor du skal titte om du vil finne bra , " billig" utstyr.... Tja, for noen kanskje, men uansett- du kan fint slå ihjel en time på litt vindus-shopping. 

http://www.DoggieCoutureShop.com






Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten