søndag 4. april 2010

Tyrkia!!

Snart er det avreise til Antalya med 19 "freske" damer og meg.
Det blir økologisk mat, tre treningsøkter om dagen, shopping, store internasjonale show osv-osv..
Skulle du gjerne blitt med.. Det skjønner jeg for været her iNOrge er jo rett og slett schizofrent om dagen. Jeg er ikke så redd for dårlig vær, men har et stort behov for dagslys og sol.
Uten dette sliter jeg ganske bra med motivasjon, men med nok trening holder jeg det oppe. MEN nå starter jeg neste uke med to dager ZUMBA kurs forså tre uker senere å dra til dette varme landet jeg enda ikke har fått gleden av å besøke. Ny koffert er på plass ( hadde vel egentlig ikke en i utgangspunktet ), og passet er sjekket for "holdbarhetsdato". Bikini er lagt frem ( jajaja..jeg vet det er fire uker til...), så nå er vel alt som det skal!
Gleder meg masse til turen- lovr full oppdatering for å missunne alle her hjemme hihi :)
Bli med neste gan da vel- BIkini Boot Camp blir å finne i Tyrkia i høsferien også !!



Her kommer et lite utdrag av det som finnes av treningsaktiviteter på senteret som er i tillegg til den biten jeg selv kommer til å stå for:


Aqua Park, Kano, paddling, klatrevegg, bungee trampoline, beach football, beach tennis, table tennis, water gym, mini football, G volley, beach volleyball, archery, mini football, aerobic, dance lessons, bowling, billiard, air rifle tournaments. 


GOOOD PÅSKE!!! 


Marie :) 


www.jomfrureiser.no   - mai

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten