søndag 11. juli 2010

Kabbalah og Madonna...

Madonna - Så mye koster Madonnas kropp - KK : Helse

Ja, jeg er jo ikke akuratt sjokkert da, men jeg er vel lettere skuffet.
JEg forstår at man ikke vil ha rynker ( !) og at man heller bruker spraytan enn ekte sol, men jeg forstår ikke helt det konsumet, hvertfall ikk enår hun skal være så engasjert i den tredje verden osv.. MEN, en ting jeg forstår og misunner så til de grader er det hun bruker på mat.
Det står 873 180,- men dette er nok ikke ren mat, men også utgifter til dietist og kokker.
Hun bruker i snitt da ca 3000,- pr dag til kosthold.. DIGG!! Mat er medisin og damen er jo ikke ung lenger heller ...skjønner henne godt jeg!

MEN, så kommer det STORE MEN`et... Hun bruker 1 164 240kr på vann i året !!!
Og som det står i artikkelen- KABBALAH VANN!
Herregud for noe lureri... At man ikke forstår at religion ikke skal v være et kommersielt produkt! Flott med bøker, men de har bare dratt det for langt etter at Madonna ble med i denne kirken.
Men nå har jeg lest litt om dette vannet  da og hva som er så fantastisk ;

Kabbalah vannet blir velsignet og man mediterer rundt det slik at det får sine fantastiske rensende evner
( Ikke rensende slik vann er, men åndelig selvfølgelig....). Ellers er det bare vann som smaker vann.. JEg må le når jeg leste forklaringe på vannet og må si at Madonna`s Kabbalavannkonsum handler mer om noe annet.. SORRY MADONNA - Føler meg superblessed som har vann fra Skullerud/  Østmarka i kranen jeg- DIGG, gratis og sunt nok for meg :) Kan sikkert få en sjaman til å velsigne den "dammen" der jeg så så kan jeg begynne å selge mitt eget Kabbalavann.

EN rask innføring i hva Kabbalah er og ikke er...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten