fredag 16. juli 2010

Sweet & Healthy summer in Sweden

Når resten av "selskapet" var på LIseberg tok jeg turen innom en herlig utekafe sammen med Gizmo. ENDELIG fikk jeg en god soya latte jeg kunne nyte mens jeg leste litt "sommerlektyre" og solte meg. 

Imponert over at en butikk delte ut bananer til alle barn. GENIALT! Her bør noen andre følge etter. Ingen ønsker sultne barn med lavt blodsukker på handletur...

S.P.I.C.E - Chili Lovers, genial restaurant med take out. Kjøpte den sterkeste retten ever ( dumt å be om ekstra sterk rett når restauranten er basert på chili....) 


Just loved it! 


Anette og Marie var ikke så halvgale grillkokker på turen synes jeg. Hvem sier at engangsgrill kun er for pølser og kjøtt ?  Ble litt annet på grillen også, men dette var klart det beste!

Venner på fire ben får servert vann på utekafeer i Gøteborg. Ikke dårlig.. I Norge får ikke hunder sitte i en bakgård med servering en gang ... 

En campingplass som IKKE selger pølser og pizza, men thai og wokmat!! Impressed!  Kan anbefale seksmannshyttene på Kronocamping om det kun er for å sove, grile og litt sosial hygge på "balkongen" i et døgn eller to. 

99,- i måneden for å trene - Tilsvarer ca 80 norske kroner. Det er helt fantastisk at det er mulig. Håper jeg selv kan tilby slike fordelatige priser etthvert slik at ALLE kan ha råd til å trene på et studio.

" NO bad stuff, zilch, zero, nada ", yummi, sunt og godt med god samvittighet.

2 kommentarer:

Marie sa...

TIl de som tror at jeg ikke er usunn på tur- Jeg konsumerte et stort stykke svensk "kladdkaka" på turen, MEN hadde hvertfall en liten treningsøkt på morgenen i forkant :) Kunne nok klart meg uten og det blir lenge til neste mursteinskake :)

Anonym sa...

Men den var veldig god og vi koste oss masse! Ikke glem at vi også hadde friske bær til :-) Så i steden for å drikke masse vin koste vi oss med denne fantastiske kaken...mmmm

Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten