mandag 11. oktober 2010

Family Boot Camp Tyrkia- Del 2

Ah.. fantastisk! Jeg er nå uthvilt- har jobbet før lunsjen og kan reflektere litt mens jeg spiser over denne herlige turen til Gloria i Belek. Å reise på tur med kolleger, venner og kunder var utrolig vellykket og jeg tror balansen mellom trening, familikos og hygge var helt topp. Jomfrureiser har for første gang i samarbeid med Studio Step UP arrangert sin første familietur. Personlig kunne jeg trent mer, men meningen med en Family Boot camp tur er å finne en sunn ballanse slik at man kommer hjem fornøyde, brune på bena og med en følelse at man ikke triller hjem til Norge etter overdådige måltider og late dager. En økt om dagen er nok når man har barn og baby med seg. Jeg snek inn litt ekstra treing på badet og balkonegen, men slik er vel helt normalt ; ) Barna tror jeg kunne bodd der fast, og personlig skulle jeg hatt to-tre dager til.
Først når vi ankommer Flyplassen og får satt oss ned med en latte ( ja da, laget på soya i tilfelle noen vil arrestere meg..) da starter ferien for meg. Flott liten "soyamann" i koppen var en hyggelig gest.
20 minutter senere er fortsatt soyamannen med : )
Ukens første trening - Mammaer på powerwalk med litt styrke for ben og intervaller. Topp start på dagen. Usj så varmt... ; )
Lunsj på Cafe Gloria utendørs med energigivende utsikt- Du ser så vidt elven og bare rett bak trær og busker på andre siden ligger den utrolig flotte stranden med trampoliner, bar, solpir , bungalower og volleyballbaner.
Slitne barn fant vi ut at er et faktum også i Tyrkia. Stjerna og pappa tar en liten spasertur for å riste litt liv i motivasjonen igjen.
En av Mommy & Me deltakerne på Step UP møtte en annen sprek mor under en treningsøkt. 
Litt "bondingtime" mellom mødre og barn. " å så fiiiine"....
Eller kanskje ikke....
Det beste med ferie er at man kan kle seg i annet enn treningstøy på kvelden.
To fantastiske jenter har sett på Fire of Anatolia ( You Tube Link )- Verdens mest sette tyrkiske danseoppsetning som bl.a.  har gjestet Las Vegas og underholdt på internasjonale Grand Prix flere ganger. 
Fantastisk!!!!
Varmt og godt!
Flinke deltakere henter pusten etter Boot Camp i sola.
Etter trening må man fylle på glykogenlagrene ; )
Shopping ! 
Når pappa shopper finner man seg artige venterom med speil i taket og diamanter p åsofa og vegg. "Smiiiil". 

Nå er lunsjen over og jeg må lufte hund og forberede Cheer Dance time på Step Up. Regner med å legge ut flere fristebilder i kveld : ) Ha en fantastisk dag og kom deg ut i det fantastiske været- ELSKER HØSTEN, både i Norge og Tyrkia- Ciao!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten