lørdag 8. januar 2011

Damenes Dag med Jomfrureiser og Kari Jaquesson.

Det har vært en flott "Damenes dag"  med 250 kvinner p åbesøk. Her ha det vært en morsom introduksjon av alle reisene til Jomfrureiser og  hadde gleden av å ha speed-rebusløp , mini-motivasjonsforedrag, fantastiske Goodie-bags , Zumbatime og en Sprudlende Sjefsjomfru ( Charlotte ) på tapetet. 
Kjempemoro! Jeg ble helt surrete i hodet av å prate om alle reisene mine daJeg fikk 3 minutter, ja TRE minutter og alle som kjenner meg vet at jeg prater fort i utgangspunktet så her gikk det unna i superfart. Bikini Boot Camp, Zumbatur til Krakow, Brudeboot camp OSV... MEN det gikk veldig greit og jeg møtte mange herlige folk for hver gang en ny "Speed-date" gruppe havnet borti kroken min. Herlige damer ! 

         
Jeg vet en ting og det er at å ta vare på kropp og sjel med litt trening, nytelse og sol- det har ALLE "jomfruer" godt av. Vi gjør så mye for mann, venniner, barn, familie, jobb , hus osv og "glemmer" helt å ta vare på oss selv. Jeg tror ikke det er det at vi glemmer, men vi nedprioriterer det litt. Vi tror at hele verden raser sammen om vi er borte fra "bedriften" i en uke, men sannheten er at den består den!
" Det er så dyrt å reise" sier mange, men tenk langsiktig og vær smart.  Slutt å røyke , kutt ned på restaurantbesøk noen måneder, strikk pulsvarmere og selg de til venninene og spar opp til en tur der du ikke driver "familiebedrift". Dra på tur, skru av telefon, bli brun få energi av sol til du kommer hjem  Hvorfor skal andre ta vare på deg om ikke DU gjør det selv ? Mann, barn, venner og familie setter ofte ekstra stor pris på at DU er uthvilt, full av selvtillitt og trives i hverdagen.
Nok om det- jeg anbefaler å reise på tur med Jomfrureiser og virkelig få oppleve hvordan kvinner BØR ha det i ny og ne- Titt på deres nettside og se om du vil på tur med oss da vel!
 Fortsatt deilig , sprekt og uthvilt nytt år : )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er ingenting som gagner mannen mer enn en fornøyd kvinne.

Espen

Marie sa...

HELT RIKTIG!
; )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten