søndag 17. april 2011

VIF-Cheerleaders -1998 !!

Utrolig hva man finner på nettet sier jeg bare. Bildene, momentene og pyramidene er kanskje ikke av topp kvalitet, MEN fy søren vi lagde liv og røre ! Norsk Idrett  grøsset nok litt når romperisting ble en del av fotballen på Ullevål og spagater på isen ble en del av kampene på Jordal. I dag er cheerleading kjempestort i Norge og det er veldig moro å vite at vi var  det første laget tilknyttet et eliteserie-lag. Jeg startet troppen helt uten å vite hva Cheer var, men må vel si at det ble ganske stor sukse, hvertfall mer enn ventet.
Fy søren, om noen fra VIF hadde ringt og spurt om vi skulle tatt en reunion på en kamp så hadde jeg hatt vanskelig for å si nei haha! De jentene var jo bare helt fantastiske og klanen, ja - det var helt vilt til tider!   Nei- nå er det undervisning i Cheer Dance som er moro, glanstiden til VIFC er for lengst over, men da er det moro når bilder dukker opp jeg ikke har sett på 11- 12 år..
Lets Get Ready To Rumble !!!! Jeg husker lukten og følelsen som om det var i går. 
"James Bond " ... Show på Kielbåten.. Hjelp, her bølget det godt ja! 

Dagbladet lagde dobbeltside om VIF hockey og ikke mindre enhelside bilde med jentene.
En noe skjev spagat, men prøv sel på glattisen haha.. Spesielt!

Eneste gangen jeg ikke hadde noen på skulder, hofte, lår eller rygg.
Tror jeg fortsatt har noen blåmerker fra årene med VIF. 

Ja, dette var min "arbeidsplass", midt i trappen ved Klanen. Kun seks stk på dette bildet, men husker med gru når vi var flere og man måtte stå nesten øverst i trappene. De er ekstremt bratte! 


Kapteinene på trening. 


Fire  Norgesmestere i Sportsdrill i samme cheer tropp. Memories!!


Haha... Perfeksjonisme på sitt dårligste, men smile- DET kunne vi! 


Her er et utdrag fra gjesteboken til  VIF i 1998 - Skal love dere at Espen og jeg har ledd høyt i hele kveld. Dette er et lite utdrag - ENJOY og GOD NATT !!








1 kommentar:

Aina sa...

Så gøy! 1998 er lenge siden, men du ser jo like ung ut den dag i dag du Marie. Kanskje det var det man skulle starte med, dusking!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten