lørdag 31. desember 2011

Det beste og værste året i mitt liv i bilder.

 Første fire månedene var fylt med aktiviteter, trening, dans og masse moro.. 
De neste fire månedene hadde jeg hyperemesis og ikke mer enn tre turer utenfor huset.. 
De siste fire månedene fortsatte med oppkast, men også med trening, dans og forventninger for det store som skal skje i 2012.

Aldri har et år gått så fort, vært så tøft, men aldri har jeg vel fått så mye å være glad for heller..

Ønsker alle et riktig Godt Nytt År  !! 

Nyttårskysset 2011 - Såååååå glad i den kjekke samboeren min : )
1. januar 2011 ble det deilig skøytekos med Stjerna og Espen. 

6.  FEBRUAR: The Nike Blast etter 60 minutter med Zumba på hovedscenen- Helt grei start på året det :) 

11. Februar 2011 - Danset på Pineapple i London - FAB!! 

11. februar - Brukte mine nye Kurt Geiger sko for første gang  - Love!!

11.02.2011. Klar for middag på Gourmet Restauranten til Gordon Ramsey...

..og endte opp med en én karats diamant gitt :))) 

20. februar - Nytt skilt på Step Up ...

Mars : Trente noe vanvittig mye før sesongens første Boot Camp i utlandet.
April :  Lagde verdens kuleste påskerebus til Nora Og Stjerna.

MAI: På "kontoret" i Tyrkia.. Noen tøffe 8 dager gitt : )

17. mai, vel uvitende om at jeg hadde Knøttet i magen. 

21.Juni - Bursdag : )
Siden jeg hadde vært sengeliggende siden 20.mai så var det masse filmer og blader i gavekurven. 

JULI : Say no more...

AUGUST.... Ikke nevneverdig.. 
Fortsatt Sengeliggende, aldri hatt det så tøft så her eksisterer det ingen bilder..


September : Fikk besøk av Magasinet Kamille på Step UP under en Zumba med Baby time.   
Oktober : Bokklubbens dag på Operaen.
Kjempemoro med  minikonsert, utdrag fra Grim og Gru og signering og show fra selveste "Øystein". 
November : Suprise Baby Shower for lille Knøttet. Anette ordnet en kanondag for meg- Sååå hyggelig : )
Desember : Tur til Gøteborg med gode venner :) 
16. desember - Holdt en litt uorginal fest på Step Up..
...for å feire årets kuleste 10`åring : )
30. desember... 15 dager til termin og fortsatt ille forelsket...

4 kommentarer:

lovelyliller.com sa...

Flott bildekavalkade!! :)

Anonym sa...

Du lever et innholdsrikt liv da. Synd med sykehuset, men gratulerer med barn i magen og godt nytt år.

Hanne sa...

Mange flotte bilder, og ikke minst noen tankevekkende. Godt at du er bedre, og håper siste innspurt blir smertefri! Godt nyttår!

Marie sa...

Takk jenter og riktig Godt Nytt År til dere : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten