tirsdag 10. januar 2012

Ny knallbra nettbutikk


Må bare tipse om en superlekker nettbutikk som selger kvalitetsklær og diverse utstyr til baby og barn( bl.a. prematurklær og opp til str. 12 år, samt noe til mor).  Den heter Lille Luksus (lilleluksus.no) og har utrolig mye flott. At de som driver butikken er seriøse og tar kundene på alvor gjør at det er trygt å bestille herifra samtidig som utvalget av gode kvalitetsmerker er helt topp.  Oversiktlig, delikat og flott side. 

Av merker så har de bl.a. Lillelam, LilleBa , Christina Rohde , Stella Cove, MeMini, Trolde og Eventyr og mange fler.

Absorba Bobledress jente
Absorba vinterdress
Her er et lite utvalg produkter som jeg personlig synes er superlekkert, og går alt bra med fødselen så er det garantert at jeg bestiller noe av dette. Jeg er superfan av Lillelam, Lilleba og Hollys ( nydelig omslagsbody som er utrolig myk og god), mens Absorba har jeg ikke kjennskap til, men merket ser lekkert ut så det må jeg jo bare teste. Jeg stoler 100% på de som driver butikken så at dette merket er av kvalitet er det ingen tvil om.  Anbefaler alle med barn å ta en titt : ) 
LilleLam Heldress off-white
Hollys Omslagsbody brun med mørkebrun kløver
LilleBa Tuva pysj "Engler i skjul brun"

www.lilleluksus.no


For å delta på trening og dansekurs tilrettelagt for deg med baby og barn sjekk ut www.mommyandme.no 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lille lam er kjempebra, utrolig god kvalitet!

Sarah sa...

Her var det mye fint : )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten