onsdag 15. februar 2012

Hvem idi*t har designet dette for voksne kvinner ??

Det er greit at ting føles litt mer "pastell" når man får barn, men det finnes da virkelig grenser for hva vi damer skal "kle" oss i ?  Jeg vet det finnes delikate varianter, men etter et besøk i en baby/barneutstyrsbutikk i dag ble jeg heller sjokkert over hvor barnslig man tror vi mammaer er.  Det mest diskrete som fantes av vanlig ammepute var en med giraffer på- Fine farger i brunt og beige da, men fortsatt litt i meste laget for meg.  Er det barnslige mønstre for å glede barna tro? De som er bittesmå og helst ikke skal fokusere på så mye annet enn å spise ? 
Nei, jeg tror ikke det jeg.... 
Skal man først ha en barnslig ammepute så bør man virkelig ta den helt ut og gå for denne.
Helt utrolig kul og kan bestilles herifra : Little Pumpkin 

2 kommentarer:

Hverdagshelt sa...

Ååå så enig jeg er. Heldigvis har jeg fått låne en av en venninne som har klart å kjøpe en nøytral i lys beige.

Anonym sa...

Hvem? Hvilken, kanskje?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten