lørdag 3. oktober 2009

Ting jeg aldri trodde jeg "måtte" ha før, men som jeg "må" ha nå...

Hm... man kommer virkelig over visse "dingser" som man før bare ikke ante eksisterte eller som var noe man tenkte at man måtte ha.  Men nå er det sån en dag at man må kaste inn håndkle og gi seg i kast etter disse dingsene da....

Det første jeg nå kan si at jeg først ikke tenkte så mye over er vel min ganske så nye Iphone 3gs... Dette var for meg noe tull siden jeg hadde en super telefon og en passe velfungerende Mac Power Book... MEN, så ryker alt av telefon og mac og Iphonen kommer... OMG, dette er jo bare helt genialt. JEg skulle så gjerne gitt så mye mer ( men det slipper jeg heldigvis...) for en slik sak. Jeg kan garantert si at jeg har klart meg i fire uker uten Filofaxen min ( som veier et tonn...). Det er ny rekord. Filofaxen har jeg hatt i fem år og den har vært med overalt. Ille glad i den, MEN ikke kan jeg prate med den og den forteller meg heller ikke når jeg står opp at jeg skal på møte om en time. Den gjør Iphonen.. MEn det er jo bare en del av 100 andre gode grunner...

JEg er så fornøyd-
For oss som driver med musikk under arbeidsdagen er det jo fantastisk at det finnes en aplikasjon som gjør at vi kan pitche musikken opp og ned!! Helt genialt. Skulle jeg gjort det med en mixer måtte jeg gitt sikkert 3000,- og da fått mange fler unyttige dingser på kjøpet jeg ikke trenger..

Uansett.. Denne nabefales alle som driver bedrift eller er ganske "bussye" gjennom dagen-

Love My MAc og Iphone!!!!


Wristbands!!! 


Jeg må innrømme at dette var ganske upop å bruke før, men etter at jeg drev med Sportsdrill i Oslo Turn hadde jeg noen hendelser der jeg skadet håndleddene mine greit...
Jeg begynte  bruke noen stygge ( den gang stygge) grønne wristbands fra NIke som jeg lurte innunder turndrakta eller genserene.
Etterhvert har jeg sikker brukt opp en 100 talls par. Jeg klarer rett og slett ikke trene uten. Det er så sprøtt for jeg la opp Sportsdrill i 1999 og har vel ikke slått meg særlig siden, men trene uten- nei det er bare å glemme. Det blir som å gå på jobb med sminke på et øye- Føles helt rart. Så ja, jeg er så utrolig glad for at dette ikke er tyisk de som svetter som et uvær lenger, men blitt en trend-greie mange følgr uansett om det har noe for seg eller ei. MEN, det skal sies.. De varmer håndleddene som igjen gjør at man ikke like lett pådrar seg skader,pluss at mange er ganske så stilige ;)))

Kjøpte en ny pakke med knærsjrosa i går som jeg gleeeeder meg til å bruke under treningen på mandag.haha... I know- weird!!!



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten