søndag 27. desember 2009

Gizmo oppdatering

Ja, da er det søndag kveld og vi begynner å komme i en form for rytme.
Jeg er fortsatt litt usikker på om han får nok mat, virker veldig sulten hele tiden, men han virker vital og frisk så det er nok rett. Guleroten på morgenen er fortsatt høydepunktet og den slukes på 1-2-3.

Han er en liten livlig sak som krever masse oppmerksomhet to timer om gangen. Så er det sovetide og da sover han ca like lenge.
Vi har begynt å ta han med ut på tur, men da ligger han i jakken min. Der er det varmt og trygt. MEN i utenfor i hagen vår er han tøff. Der gjør han nå fra seg det meste ( selv om jeg misstenker han for å tisse et eller annet sted inne jeg ikke vet om....) . Helt utrolig, men han går nå til døren når han skal gjøre nr 2.

Den første dagne tok jeg han ut hver gang han hadde spist, drukket, slappet av eller lekt. Omtrent hvert femtende minutt han var våker. To av tre ganger skjedde det ingenting, men stort sett tredje gang gikk det greit. Nok om "bleieprat", men vi storkoser oss. Personligheten hans er tøff,"independent", selskapelig, men han trives også veldig godt alene i sitt eget selskap. Han har begynt å bjeffe og det er jo litt spesielt så tidlig, men det er kun på lekene sine og ikke når det kommer noen eller går hunder utenfor. Vi bare ignorerer han og det ser ut til å virke bra. Nei, nå er det snart fortid og en liten luftetur i jakken. Stella synes det er stor stas. I morgen skal vi på sykehuset og ta stingene på fingeren til Stella. Da blir det nok litt tårer, men Gizmo skal være med meg i bilen i mens så når S og pappa kommer kan hun trøste seg litt med nye lykken hennes.  God Kveld :)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten