fredag 25. desember 2009

Gizmo!

Nå er katten ute av sekken og vi trenger ikke ha små hvite løyner på lure hele tiden.
Vi har nemlig kjøpt hund til Stella som hun fikk til jul. Det er jo greit, men det var jo en overraskelse som vi måte holde skjult lenge. Vi stod som nr 1 på liste til å velge hannhund og nr tre om det kom en tispe. Hadde det f.esk bare kommet to tisper hadde det ikke blitt noen hund, men det ble det! 20. oktober 2009 ble Arnold og Fiesta foreldre til fire herlige valper, og heldigvis tre gutter.
Lille Lyric ble vårt valg og vi angrer ikke.
Han har fått navnet Melodic Lyric Gizmo.
Stella fikk nok litt sjokk når det gikk opp for henne at hunden hun fikk i fanget på julaften var hennes. Gleder meg til bildene kommer fra Rakkestad, jeg hadde nok med å tørke tårer hehe- Jepp, lettrørt når det kommer til barn og valper ja!

Men her ser dere han. Snart 9 uker gammel. Han er en Yorkshire Terrier og blir ikke store tassen, men allerede ser vi at han tror han er stoooor. Skjønn liten sak. Kommer nok litt oppdateringer fremover, men snart starter ny dansesesong og da kan det være jeg blir borte en stund fra denne siden ( igjen..)

Fortsatt God Jul!!

1 kommentar:

Beate sa...

Han er bare så utrolig vakker.. Gratulerer igjen med nytt familiemedlem og jeg gleder meg til å hilse på småtten..

Flott navn på tassen forresten..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten