fredag 26. februar 2010

Mine Favorittøvelser hver uke

Åpne bilde i nytt vindu.. 

De som kjenner meg vet at jeg elsker trening. Det eneste "negative" med å jobbe med trening er at jeg stort sett trener "for andre" og ikke meg selv. Når jeg først har to dager fri fra jobb ( som består av 20 - 34 timer med dans, kondis og styrke ) så er jeg helt falleferdig og kroppen knirker bare jeg går i en trapp.

MEN, ferier er moro- da trener jeg for meg selv og jeg ELSKER DET!! Gleder meg til juni og juli for da skal jeg bare trene Studiotrening og Boot Camp for meg selv :))

Tenkte  legge ut mine øvelser som jeg får best effekt av og som er morsomme å utføre ( synes jeg.... ) uke for uke fremover. Ukens øvelse blir et bens knebøy - GENIAL med mange variasjoner. Flere variasjoner vil jeg legge ut av hver øvelse.
Blogglisten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Er det der deg ??

Marie sa...

Ja, det er meg på en shoot for sefa.
Litt blondere ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten