tirsdag 6. april 2010

Bikinikrise!!

Ja, ja.. Da er tiden kommet der stort sett alle har litt hetta for sommeren. Bikini hysteriet kommer stort ett 2. og "3." påskedag da alle har dårlig samvittighet for all marsipanen de har puttet i seg hele påskeuken. Det slår stort sett aldri feil og jeg kan vel si at jeg har vært der selv. I år som i fjor overlot jeg godisetingen til de yngre og var heller mer frustrert over at helsestudioet jeg endelig skulle teste ut i Rakkestad var stengt med nøkkelkort..Ja, ja.. har ikke gått så langt at jeg er fullverdig medlem i Rakkestads Family Sport Senter. JÅ løpe tur i øse-pøse vær hadde jeg feil klær til  så det ble heller lite aktivitet, men mye kos med Stjerna, "mannen" og hans herlige lillebror MAds.
MEN min trofaste turkamerat på 8år her i huset ble med på en fantastisk tur rundt Østensjøvannet på søndag og det var såå koselig. Flink jente å gå 4,8km i raskt tempo uten å klage på annet enn at mor la igjen begge vannflaskene i bilen :/ Litt tid til hopp og sprett og innluring av trening ble det og, men det synes hun bare var kjempegøy som alltid :)) Så heldig jeg er!

Mari e:))

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten