fredag 28. mai 2010

Gjestetime på CONDIS

I dag har jeg hatt gjestetime på Condis og det var stinn brakke. Ikke en arm til ville fått plass i salen.
Condis har avdelinger på Økern, Stovner, Metro og nå Triaden. Stedet åpnet i går og det var tykt med folk i alle avdelinger. de har store squashhaller, nyeste fra Teknogym ( kinesis som jeg ønsker meg ) , mudo avdeling og fantastiske garderober. I følge lederen på stedet blir det ikke siste time jeg har der ;)
Så skal jeg gi senteret terningkast må det bli fem, men grunnen til de ikke når helt opp er ikke deres egen feil, men streiken som pågår- de har nemlig ikke fått alt av utstyr enda, men det er det kun et kjedelig petimeter som vil klage på. Alle så kjempefornøyde ut og det var jeg og!!
Fikk ikke med de levende lysene og blomstene i garderoben da, men uansett- gult er kult og nei, jeg er ikke sponset av Bama...enda ;)

1 kommentar:

Pia sa...

Fin altså!
Du kler banan haha..
Flott time du hadde, håper du kommer tilbake og har gjestetime!
Beste Zumbadamen er deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten