søndag 30. mai 2010

" Must haves" beautyprodukter for en treningsfreak som meg...

Jeg trener og eller trener andre mellom 15 og 30 timer i uka. Jeg er ikke født med lange mørke vipper eller hud med overproduksjon av kollagen ( sadly ) så for å se passe grei ut på en dag med 9 timer trening og dans må noen tiltak til...

Dagen starter med serumet til Nr. 7 - Denne er premiert og et meget aktivt serum som jeg anbefaler alle med litt rullgardineffekt i pannen og rundt øynene.. Forhåpentligvis har jeg begynt å benytte den i tide slik at ikke rullergardinen går heeelt ned innen noen år ;)

Boots No 7 Protect and Perfect - The First Scientifically Proven Anti Ageing Cream!

Men for at den skal virke aktivit er den avhengig av en fuktighetskrem over. Da har jeg siste halve året brukt den nye Eight Hour Cream fra Elisabeth Arden. Denne er super god, lukter digg og har solfaktir 15- Det med faktiren betyr mye da jeg trener 30/40 % av alle timene mine ute med Mommy & Me eller PT-kunder.




Ellers er jeg ekstremt avhengig av vannfast maskara.. Det er mange grunner til dette, men først og fremst er det noe med når man svetter, er allergisk osv så sitter det uansett... Jeg er også veldig til å gni meg i øynene ( kan ha noe med ekstremt lange arbeidsdager å gjøre...)  Så da benytter jeg den vannfaste maskaraen til YSL -
Bruker også YSL sin Matt touch foundation jeg har forelsket meg helt i. Jeg liker ikke oljete kremer og denne er bare så utrolig digg! Den har solfaktor ti og holder i mange timer. Den er drøy også, noe som passer meg bra. 

Utover dette har jeg vel et ekstremt forbruk av hårstrikker og spenner... Burde vel gjort som 80% av alle aerobicinstruktører og indrettsutøvere.. holde håret kort og praktisk, men beklager... Jeg har altid hatt kort hår og klarer ikke tanken på det praktiske fremfor det feminine ( det lille som er igjen hehe..) ..
Lite tid til frisering blir det gjennom dagene også, men er meget avhengig av en dings... Nemlig min elskede
DHG flattang! Jeg har jo ekstremt bustete krøllete hår langt ned på ryggen og det se rikke alltid så bra ut etter fire timer dans, en pt og to boot camps :) Så denne redder meg fra å se ut som Ronja Røverdatter på overtid.. Nei nå kom mannen hjem etter 48 timers våkenattjobb så får vel  si hei før han sovner om to minutter :) God natt!!

 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten