lørdag 12. juni 2010

Frokost-tips!

Dagens frokost !

Dette pleier jeg å spise til frokost når det er tøffe dager med mange timer trening. I dag skal jeg bare ha en Boot Camp time, en time egentrening og en halvtime tease dance så i grunnen ikke en tøff dag, men jeg vurderer løpe opp og ned til studioet... Sååå da ble det dette i stedet for Ryvita ( nam-nam )


150 g Cottage Chees  
100g banan
1SS Muslimiks
1 SS Blåbærsyltetøy uten tilsatt sukker

Totalt Kcal 340

Her er en  annen variant som gjorde at jeg begynte å like cottage chees for 15 år siden. 
Spiste dette da jeg trente mot konkurranse i Sportsdrill . Da hadde jeg en hel banan og mer havregryn og moste alt sammen til en skikkelig grøt.

150 g cottage chees 
100 g banan
20  g havregryn 
1 SS Heistad bringebærsyltetøy ( uten sukker )


Så lenge du har cottage chees kan du putte epler, kanel, ja alt av frukt og nøtter så blir det godt ( synes jeg da... ). Husk å drikke masse vann til !

1 kommentar:

Anett sa...

Cottage cheese er genialt ! Min frokost er cottage cheese, litt stevia, masse kanel og hele blåbær og jordbær - det er mums det ! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten