lørdag 19. juni 2010

Hjerneblødning + prinsessebryllup = virkeligheten

For noen rare dager.. Pappas hjerneblødning kom som et sjokk. JEg fikk nok en større reaksjon en ventet og har egentlig vært mest sint. Heldigvis så kjenner de fleste meg såpass godt at de vet hvordan jeg blir. Jeg har hatt gode samtaler med gode venner og det hjelper på. MEN gladnyhet- pappa er tilbake på sykehuset i Østfold ( egentlig ikke en god nyhet- sykeshuset der er i fatal stand ) noe som tyder på at han er bedre. Han beveger seg greit og er helt klar ! Sooo happy! Da hjelper det ikke på å se på bryllup i reprise her... Jeg blirikke særlig sentimental når det skjer flotte ting i en opptursperiode. Når 20kg bekymringer forsvinner på en telefonsamtale , ja da føles det ekstra godt å se lykken til Viktoria og Daniel.. Jeg er en "sipper" i utgangspunkntet og elsker å se andres lykke- når lykken er iført slikt diadem og en så fantastisk kjole, ja da sipper jeg ikke noe mindre! Uansett.. det er rart hvordan virkeligheten er forskjellig fra en familie til en annen.. Siste dagene har jeg bare reflektert over liv og død, mens andre har blitt klargjort til deres lykkeligste dag.. Heldigvis går det bra med pappa så jeg er lykkelig selv..nå hvertfall.
Uansett.. Stella har vært på hytta til en i klassen sin og kom hjem for noen timer siden.. LYKKE!
HUn har og tenkt mye på pappa ,men ikke fått lov til å være med på sykehuset så det har blitt med at vi har snakket. Vi pratet mye da vi gikk tur i stad og hun er klar for å se han i Fredrikstad i morgen. Hun er utrolig tøff og tåler blod mye bedre enn meg. Forhåpentligvis har han ikke blodposene fra hodet synlig i morgen, men uansett tror jeg hun takler det bra- Hvertfall når hun vet at han blir helt fin igjen...
På turen ellers snakket hun kun om at det er "rart  at ikke  pappa har fridd til meg/deg " enda.. Hm.. ingen komentar. Hun fortalte om brudepikekjolen hun skal ha ( som jeg nå har hørt snakk om i to år ) og at dersom det ikke finnes lik hun vil ha så må mormor sy. Husker selv hvordan jeg drømte om mitt eget bryllup da jeg var åtte år, men Stjerna er så skjønn- hun tenker på mitt bryllup hun- smelt.. NEi.....
Nå er det kvelden og de siste dagene har tatt på så nå skal jeg krabbe opp i en slitt joggings og bare se på tv og slappe heeeelt av.
Ha en super kveld alle sammen, og ta godt vare på de dere er glad i..
Man vet aldri hva morgendagen bringer...
                                                                                                                                                                                                                                                 
Kveldstur med de vakreste i hele i verden, Stjerna og Gizmo...                                                             
Helt fantastisk himmel ..Herlig vind, glad hund og fornøyd datter.
Nå er det kvelden for hun på åtte år og han på åtte måneder....                                                                                                                                                                                                                         

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten