tirsdag 15. juni 2010

Lavkarbo middag- Mannen overrasker























Foto: The Lucky Lady og The House


Har jeg vært på jobb til 21.45  og Stjerna i huset har vært i barnebursdag- Så da forberedte jeg ikke noen middag til huset. Tenkte koke meg en kyllingfilet og spise det på høykant etter personalmøtet , men det slapp jeg gitt : ) Da jeg kom hjem fra studioet så stod jammen mannen i huset og  kokkelerte til oss!
han lagde nydelige lavkarb kyllingbiff ( supert til burger om man lager med brød - se oppskrift her )
Så jeg digger mannen min og I LOVE TUESDAYS! beste dagen hele uka- alltid!!

Flinke mannen!!
Mmmm... Noen som vil ha oppskrift ?                                                                                                

1 kommentar:

Katia sa...

Hei Marie, jeg kunne tenke meg å få oppskrift for kjøttkakene- Det ser veldig godt ut.

Lykke til med pappaen din. Vet hvordan det er når helsen ikke er på topp.

Stor klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten