mandag 14. juni 2010

"Sweet-Pom" og " Tyggedietten"























Foto: Marie - En deilig dag med sambern i juni

I kveld kom Espen hjem før han pleier, mens jeg sto og tilberedet en nyyydelig middag ( kveldsmat ) til oss.
Jeg blir alltid såååå glad når jeg hører han gå in hageveien! Å se samboeren sin så lite som jeg gjør er kanskje litt bra ? Vet ikke, men vi blir aldri lei hverandre hvertfall. Uansett godt å ha han hjemme!
Uansett- over til maten:  Jeg måtte ta det som var i kjøl/frys  og etter å ha gransket  de mange rom så blir det ytrefilet med " Sweet-pom" ( pomes frittes laget av søtpoteter ) spinat og grønnsaker.
I know- rødt kjøtt og meg .. ja..vi får se hvordan det går. Har sluttet å spise det da rødt kjøtt er ikke bra for fordøyelsen min og gir mere magevondt enn smaksfornøyelse ( svin går greit..) . Jeg burde  tygge hver bit 32 ganger slik Horace Flecher mente var riktig å gjøre under Edwardian / barokken ( riktig nok som en slankemetode.. ).
Ikke bare tygge hver bit eksakt 32 ganger, men så lene hodet bakover og la det som man klarer gli ned i halsen gli ned og det som er igjen i munnen, ja det skulle man spytte ut... Hjelp..
Holdt meg til å tygge masse,men ikke for å slanke meg :)
God Natt!
















Sorry for bildene av maten min.. Ikke danderer jeg tallerknene så flott og heller ikke er jeg en dyktig Iphone photograf, men det duker kanskje til noe inspirasjon ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tyggedietten så jeg på tv en gang og den virker etter det jeg så!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten