tirsdag 21. juni 2011

Bursdag og gave i magen !!

Nok en gang rundet de 30 ( ehem ) og tradisjonen tro kom min lille familie på "overraskende" besøk i morges. Såååå overrasket når hunden hoppet på magen, Stjerna sang sangen og pappa bar gavene, hehe. Sannheten er at jeg også ble vekket mye tidligere av Espen og puttet i kvalmedempende medisiner slik at jeg i det hele tatt skulle klare å se "bursdagstoget" uten å svikte hele seansen med et hode kronisk i bøtta. Og jeg holdt ut flere timer - weee. Min første morgen på snart 5 uker uten bøtte :)))
Anyway - Jeg fikk gaver noe jeg ikke trengte for jeg har fått verdens beste gave alt - nemlig barn nr to i magen  og jeg er såååå lykkelg  for det. 
"Overlevelseskurv" for gravide. Utrolig herlig gave satt sammen av Stjerna og Espen.   Masse blader, salt snop ( viktig på bursdager ), lakris , oppmuntrende kort og diverse andre herlige gaver.
" BiBi"  - Elsker smykkene og glad Espen kjenner meg såååå godt. Smykket er mye flottere i virkeligheten!
Dette er det masse sølv og bling på, samt semsket / hårete beige "skinn". Matcher Replayskoene jeg kjøpte i Praha             ( flinke Espen ) . Jeg har ikke ønsket  meg noen i gave i år, men han klarer  allikevel slå spikeren på hodet.  Det 2. Bibi smykket jeg får av han på noen år og jeg håper det ikke blir det siste ;)


4 kommentarer:

Aina sa...

Gratulerer med dagen din og med baby i magen. For en gave da : )

Anonym sa...

Så kult smykke. Takk for linken og fin blogg du har.

it's training sa...

stilig! og gratullerer

it's training sa...

stilig! og gratullerer

Det oppstod en feil i denne gadgeten
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...