søndag 12. februar 2012

Bilder fra Fitnessmessa del 1

DAG 1. 
Jeg fikk ikke deltatt på danseshowet første dagen da det nye tilskuddet på ca 3 uker bestemte seg for å ha økedag og bare spise... Den lille tiden hun sov fikk jeg med meg masse flotte stands på både Helsemessen, Health & Beauty messen, Norvegian Tattoo Convention og selvfølgelig Fitnessmessen. Fikk dessverre ikke tatt bilder av de mest spennende showene og standene da jeg bar rundt på mitt lille knøtt, men må si det var MYE bra, noe morsomt, noen rart og noe underholdende. Akuratt slik det skal være på en messe. 
Bodypainting.  Det så veldig lett ut for de som malte så vurderte å stille som modell.. Mammakropper gir nemlig en heeelt annen utfordring for  kunstnerne ; )

Strongman -  Skulle egentlig se "Battle of biches" ( jentevarianten ), men kom for sent.
Step Up hadde Zumba Show 
 Anette, Laila, Alexandra, Stine, Andrea og Saffron. Marie gav babyen mat...

Zumba Toning 

Wrestling .. Say no more ; )

Bilder fra Fitnessmessa del 2 / dag 2 kommer med bilder fra Step Up`s show på hovedscen

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten