onsdag 9. juni 2010

Bedrevitende treningskamerat...

Fantastisk!
Jeg søkte rundt på nettet etter spennende helserelaterte artikler da jeg kom over et VG-tv innslag der en tidligere skolekamerat ( AFPT ) av meg var avbildet. Jeg er så glad for at jeg så Thale der for ellers hadde jeg aldri sett en episode av " The Shit ". Dette var tydeligvis en episode langt ute , men det gjorde ingenting for i prinsippet var dette nok for meg i lang tid! Selvfølgelig hadde det med personlig trening i gruppe å gjøre.
Det handler om en som skal slå igjennom som skuespiller, men bruker all sin tid på trening. Han melder seg på et kurs på Fitnes express som er et PT-senter i byen. Thale prøver da fortvilet å lære bort korrekte teknikker, men blir til stadighet avbrutt av en bedrevitende arbeidsledig skuespiller. Slitsomt! Jeg har opplevd det mange ganger selv og må vel innrømme at jeg selv kan være en som skyter inn komentarer i ny og ne- men da er det hold i det som sies ( hvertfall hvis det er treningrelatert hehe ellers ingen garanti for hold i komentarene..).
Uansett- festlig episode som tar for seg en av de typiske 80`talls klisjeene.. Drikke / spise rått egg... Jada.. bare le, men dette gjorde jeg ofte selv da jeg var rundt 16-17 år... Egg og ren olje til frokost.. rått og godt-not!

Her er linken til "The-Shit "

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten