torsdag 16. juni 2011

Trenger DIN hjelp.

Jeg skal som sagt gifte meg med prinsen min 11.august 2012. Når jeg var i Tyrkia lagde jeg flere forslag over fargetemaer vi skal ha i bryllupet, men klarer fortsatt ikke bestemme meg ( ehem..vi klarer ikke bestemme oss...) for hva jeg / vi vil ha. Klassisk eller litt vågalt ? Jeg elsker rødt, sort og sølv sammen. Det er stilrent og virkelig tradisjonelt. Men rødt er jo også litt " burlesque" og de som kjenner meg vet jo at det digger jeg big time. Ellers er det lillatoner som jeg automatisk putter i det meste. Bare se på alt på Step Up.. Lilla, lilla, lilla.. og grått.
Kanskje du vil komme med din mening ? Jeg ønsker ikke forslag på andre fargetemaer da dette er noe jeg har gått igjennom i hodet mitt siden februar, men hva er lekkert og "spiselig" for alle ? Jeg har en favoritt, men hva det ender med det får vi se. To til i huset her som også må bestemme ( ja Stjerna er med på planleggingen ja! ) Setter STOR pris på din mening her - Takk : )



14 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, det lilla og blåe var veldig vakkert. Vil bare si at bloggen din er veldig inspirerende for sånne "tykkaser"som meg og gubben.Du må blogge mere, nesten ingen ting her siste måneden jo!! Kom igjen, vi vil motiveres!! Ha en fin dag og lykke til med bryllupsforberedelsene.

Marit sa...

Trodde egentlig jeg ville likt noe annet, men rødt er bare utrolig tøft. Har egentlig tenkt at det er litt for typisk norsk brud, men sammen med det sorte var det kjempefint. Jeg ville gått for rødt og sort faktisk.

G2000-avarta-blog sa...

Hei Marie - tøffe valg - men jeg kjenner igjen deg i det røde og hvite, som en energibunt og flott dame :-) Lykke til, dagen blir super uansett! klm Heidi

Marianne sa...

Hei søta! Den lilla og blå var nydelig, men d er ingen tvil om hvilke farger som skriker MARIE! Garantert d svarte og røde;-) Uansett blir d perfekt! <3 Klem fra Mary Jane ;)

Anonym sa...

Alle kombinasjonene var fine, men jeg likte den lilla og blå for det har jeg ikke sett før og var så friskt og fint sammen.

Katia sa...

Lilla og brun var veldig fin kombinasjon. Lykke ti! Klem

Kaya M. Holt sa...

Min mening: Lilla og brunt!! Det er classy, friskt og tidløst:) Samtidig tenker jeg på bryllup som noe mykt og romantisk.
Synes rødt og sort var veldig stilig, men kanskje litt for "hardt" for et bryllup?
Lilla og lyseblått ble for mye av det samme, på en måte, da disse fargene ikke er kontrast nok mot hverandre.

Men uansett hvilken du velger, de er alle fine og du må jo velge den som passer best til Marie og Espen:)

Lykke til!!

Ann Merete sa...

Jeg ser helt klart deg, Marie, i det røde og sorte, men samtidig blir det litt "prangende" og stjeler for mye oppmerksomhet.
Min favoritt er lilla og brunt, det skaper en fin og behagelig ramme rundt begivenhetene.
Lilla og lyseblå likte jeg ikke i det hele tatt!

Lykke til med valget! Klem <3

Anett sa...

Det er jo ikke tvil om at det hvite, røde og sorte er innmari deg da, Marie ! Med dine sterke, flotte farger så kan du "carry it of" veldig bra. Dramatisk . men kult. Har du funnet kjole enda? Skal den være klassisk hvit, eller i farger? Spennende med planleggingen da - jeg var 7 mndr preggis med Fanny da jeg giftet meg :-)

Anette L. sa...

Det røde og sorte er veldig deg og kanskje litt Espen. Stella vil kanskje ha det litt lunere/romantisk? Bør det ikke stå litt i stil til brudekjolen og dress? Enkel kjole - sort og rødt, mer prangend - lilla og brunt.
Men personlig synes jeg det var veldig stilig med rødt og sort :-)

Klem Anette

Heidi sa...

Den lyseblå og lilla var en frisk kombinasjon, veldig sommer og passende til et augustbryllup.

Men jeg syns ellers den sorte og rød kombinasjonen var utrolig tøff! Og man skal jo ikke tenke på hvordan et bryllup skal/bør være, man skal tenke på hvilket bryllup en selv vil ha :)

Ragnhild sa...

Likte rødt og sort og lilla og brunt, selv om det er ganske forskjellig.

Det kommer til å bli kjempefint uansett hva :D

Anonym sa...

Jeg gikk selv for rødt,svart og sølv i mitt bryllup og ble kjempe fornøyd med det!!! På de som kjenner deg virker det som om det vil passe i deres bryllup også! :-)

Uansett hva du velger blir det en super dag! Lykke til med forberedelsene og svangerskapet.

Mvh SGT

Hilde sa...

Jeg forbinder deg veldig med svart, rødt og sølv:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten