onsdag 2. januar 2013

Bli med meg på 30 dagers utfordring!


Sliter du med slapphet, migrene/hodepine, vann i kroppen  og/eller problemer med vekten+ + ? Kanskje du vil være med meg på en liten 30dagers utfordring ? Vi er så langt fire stk som skal gjøre dette og det er plass til flere her : ) Kort om hvorfor : 

Jeg har  i mange år levd på min måte som har vært helt greit,  for noen har det kanskje vært vel strengt, men det er den måten som kroppen min har hatt det best på da jeg har PCO og sliter med en del kjedelige symptomer pga dette.
Etter jeg fikk barn igjen for 11 måneder siden så har kroppen vært veldig i ubalanse og det virker som jeg ikke tåler mat jeg tålte fint før jeg ble gravid. Dette skylles nok en del stress, hormonforandringer og "litt" overarbeid (cortisol). Da jeg er uhyre opptatt av at kroppen min skal ha det bra så må dette må fikses så jeg kan føle meg lsom jeg gjorde for snart to år siden.  Jeg vil finne  derfor finne ut av hva det er jeg ikke tåler av mat ved å spise steinaldermat/ Paleoi 30 dager for deretter å gjeninnføre noen få matvarer for å se hvordan det vil gå. Dette er en super måte å "restarte" kroppen og få renset litt opp. Dersom jeg trives godt med steinaldermaten så er jo ikke det noe problem, da blir det "paleo" og meg fremover da ( men cottage cheesen forsvinner bare i 30 dager, DEN får ingen ta fra meg etter 20års daglig inntak ... hm...ok.. i får se effekten av å ta det bort først da...). Samtidig skal jeg ta et 8 ukerskurs i medisinsk yoga på Step Up.

SÅÅÅÅ hvis du er klar for å være med meg og Espen på en liten steinaldertest i 30 dager så er du hjertelig velkommen! Jeg kommer til å legge ut litt om hvordan det foregår underveis og forhåpentligvis en og annen steinaldermeny.. 

Er du med ?? Følg innleggene mine her og på min facebookside som er merket med "paleo". Du kan starte med dette  innlegget (link)så du vet hva litt mer om hva det går ut på. 


Starchy er stivelse.. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Så spennende, tror kanskje jeg vil prøve dette fra mandag. Har du oppskrifter som passer?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogglisten